dinsdag 24 januari 2012

ik zie, ik zie

Ja, ik kan weer goed zien! De operatie is achter de rug en wederom geslaagd. Wel moet ik toegeven dat de operatie nite te vergelijken was met de eerste ingreep. Zo bleef het prachtige kleurenschouwspel dit keer uit. Ook was de operatie iets gevoeliger. Niet pijnlijk, maar wat gevoelig.

Vanmorgen hoefde ik, na ruim 30 jaar, geen bril op te zetten. Bijzonder en wat staat de techniek toch voor niets. Ongelovelijk. Alleen met lezen moet ik mijn neus nog wel versieren. Nu nog even met een oude leesbril. De krant lezen gaat daar wel mee, maar voor de PC is ie weer niet helemaal goed. Ik moet nu met mijn neus bijna in het beeldscherm kruipen. Maar het feest en het wonder van weer gewoon kunnne zien... dat is geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten